Realizacja zamówień:

Oferta i realizacja zamówień

W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (formularz zamówienia, paragon, lub na życzenie klienta faktura).
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zamówień jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówień zawartego na w/w stronach, dokonania płatności oraz określenie sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
Wszystkie ceny podawane na stronach czescikymco.pl |czescipeugeot.sklep.pl | czesciaprilia.pl | czescikymco.pl | czescipiaggio.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. ( kwoty brutto )
Ceny zawarte w elektronicznych katalogach części, mogą się różnić od cen sprzedaży. Wynika to z wahań kursu walut oraz innych zmiennych. Każdy klient otrzyma potwierdzenie zamówienia, zawierające aktualne ceny sprzedaży.

Sposoby zamawiania

Zamówienie można składać:

  • za pomocą koszyka „przejdź do koszyka”
  • mailowo przesyłając zamówienie na sklep@ismserwis.pl
  • telefonicznie pod numerem 513 630 430 wew.2 ( pod warunkiem podania numerów katalogowych części )
  • Osobiście w siedzibie firmy przy ulicy Roty 62 w Warszawie w godzinach 10-18 w dni robocze

W ramach potwierdzenia złożenia zamówienia każdy klient otrzymuje w formie PDF podsumowanie zamówienia z wyszczególnieniem ilości, numerów katalogowych części, cen brutto oraz kosztów ewentualnej przesyłki.

Termin realizacji

W przypadku części Kymco termin realizacji to około 2 dni roboczych od momentu wpłynięcia należności na konto firmy za zakupiony towar.

Po złożeniu zamówienia klient zostanie poinformowany w ciągu 24h o planowanym terminie realizacji zamówienia.

W przypadku części Aprilia | Piaggio termin realizacji wynosi od 5 do 21 dni roboczych  od momentu wpłynięcia należności na konto firmy za zakupiony towar.

Towar który znajduje się na magazynie trafia do klienta w ciągu 2 dni roboczych, liczony od momentu wpłynięcia należności na konto firmy.